Nem szeretek sütni, salátát készíteni. Minden olyan kaját, ami macerás, vagy SZERINTEM macerás, inkább elkerülöm, csak ha valamiféle ihletem támad, akkor foglalkozom velük. Gyerekkoromban sokat ragasztottunk, vágtunk apukámmal, elvált szülő gyerekeként, nekem minden évben két fenyőfám volt. Apunál saját készítésű díszeink voltak zömmel, festettük a diót, válogattuk a kicsi almákat a boltban. Aztán ahogy telt az idő, lassan elszoktam a "macerás" dolgokról, fiunk edzése miatt rohanásban éltünk és amit lányommal még megcsináltam kiskorában, az lassan elkopott az életünkből. Egyetlen kivétel van, az adventi időszak, amikor azért szoktunk ezt-azt csinálni, de nem viszem MÁR ezt se túlzásba. A mézeskalács kötelező darab, hisz a fenyőfán minden évben a fő helyet ez foglalja el. Bár nem kedvelem az üvegdíszeket, már megpróbálom pótolni a "természetes" dolgokat, aminek az a következménye, hogy az utolsó napokban történő kiárusításokon megtetszik egy stílus  és az egyébként sem kevés dísztengert gyarapítom, valami szín világában. Van, amikor egy izzósor, ami narancssárga és nagyon szép kis tüll csokorban pihennek a lámpácskák, forgatja fel gyökersen a "milyen legyen az idei fenyőfa színben" megállapodást. Ami lehetőséget ad némi politika élcelődésre is, egész ünnep alatt. Tavaly utolsó napokban lett "fehér" a fenyőfa.

Nagyon elkalandoztam, ott tartottam, hogy lassan én is fogyasztóanyuka lettem, amit csak tudok megveszek készen. Elmúlt az az idő, amikor a gyerekek hintőporral és fogkefével (ma már 18 évesek) pucolták az ágyat, mert kitalálták, az szárazmosópor. Nem tudták mi az, de hallották valami reklámban. Életem párja vöröslő fejjel és enyhe popsiszagú kamillafelhőbe burkolva kérdezte, látom mit csináltak a gyerekek és én laza nyugalommal feleltem, nagyon kreatívak, ne szóljon rájuk, szerintem ötletesek és nem szabad letörni bennük a fantáziát. Ma már öregebb vagyok és kiszámíthatatlanabb, nem lehet tudni, mire mit reagálok. És persze a korommal jár, hogy elkalandozok.

Tudni kell rólam azt is, ha valamire ráharapok, akkor szinte a megszállottja leszek. Így történt, hogy elkezdődött halloween-nel a kreatív elmebajosságom és Márton-napnál tart jelenleg az őrület. Este, lefekvés előtt, már látom lelkiszemeimmel, mit hogy valósítok meg. Ezeknek az őrületeknek csak egyetlen előnye van, kínosan figyelek, hogy azért nagyjából ki is takarítsak, mert nem szeretnék fogást adni páromnak, hogy kitörjön, ami egyébként indokolt lenne, ha napok óta libavégtagok és különböző szellem, lámpás, denevér sablonok között kell keresnie a háziasszonyt. Így főzök, rendet rakok, bútort törlök, megszerelem a porszívót, hogy aztán 4-5 órán át alkossak. 

Az utóbbi napokban a termésem:

12 -20 db denevér, 
12 db papírlámpás
egy töklámpás
fiammal halloweenre egy kódex.. több oldal
egy rém undorító boszorkányujj süti, a rém undorító kategóriában versenyre


és most itt az újabb őrület, a Márton-nap. Már pihen 9 lámpás, 18 db liba, az egyik erre, a másik arra néz.. 9 trottyos lábú libafüggő. Példás rendben sorakoznak a papírok, NÁLAM, aki tök rendetlen és soha semmit nem talál.. például ezért több hetes program a kérés, hogy felvarrjak egy gombot, ha meg van a cérna, akkor nincs meg a tű, ha a tű meg van, akkor nincs meg a gomb.. és ha egyszerre mindegyik meg van, akkor hol a nadrág... DE az őrületeimben rendszerető vagyok, gondosan eltettem a papírmaradékokat, mert "egyszer biztos jó lesz valamire".. a hazafele bevásárláskor összegyűjtött falevelek, mert glicerint kéne valahonnan szereznem, azt olvastam azzal baromi jól tartósítható. Rémlik, mintha nem lenne veszélytelen anyag... még nem tudom, az amatőr bombakészítő boltban keressem, vagy hol.

Kaja terén a Séf olyan, hogy nincs az a mennyiség, ami elég lenne, na nálam ez ebben tetőzik ki. Már szinte belefulladok a dekoranyagokba, de mintha még kevés lenne. Valamit biztos kompenzál.
Na, mert közben hazaért a Boss, gondoltam feltöltöm a kész termékeket és esetleg majd még le is írom, hogy csináltam. De most gyorsan közzéteszem a  firkálmányt és család :)

libák.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://segitsegsefaferjem.blog.hu/api/trackback/id/tr124886225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása