Pont időben, három napra bezár az étterem (jajmostmilesz), jelentem a Boss-család nyaral, együtt! Rövid könnyed bevezetésként, ma együtt keltünk!!!!!, együtt mentünk a gyerek  edzésére!!!!!!, együtt mentünk befizetni 183 Ft villanyszámlát, (mert tegnap rossz összeget vontak le, ennyivel kevesebbet), majd együtt vásároltunk!!!!!!

 

Idillikusan és békében kezdődött el az első napja, a háromnapos bezárásnak. Felkeltünk, megkávéztunk, felöltöztünk, elindultunk, beértünk, gyerek elkezdett egyedül beöltözni a szerelésbe… majd megcsörrent a telefon. Lányom nem jött velünk és érdeklődött, hol a kulcsa, mert nem találja és megérkezett az unokahúga, aki most gondolta úgy, pár napra eljönne hozzánk. Természetesen a kulcs megvolt. Nálam. Mi a Keleti környékén, lányom egy szomszédos településen, gondosan berácsozott ablakok mögött. Unokahúg az utcán. Pótkulcs nincs, mert az van Bossnál, úi. az ő kulcsát beleejtettem az emésztőbe egy éve. A zárunk mágneses, csak utánrendeléssel és biztonsági gyári kóddal lehet másikat kérni.  Szóval az összes kulcs nálunk. Én ekkor már éreztem a Vezúv könnyű nyári termálfürdő ahhoz képest, ami most Bossban lejátszódik. Kielemeztük, hogy a konyhaablakon, ha leszedik a szúnyoghálót, eltolják az udvarról, amit elé pakoltam, tálalószekrényt, hogy lomtalanításkor ki tudjuk dobni, akkor, - és ha a konyhában vigyáznak, hogy ne essen a sütőbe az unokatesó és ne rántsa magára a láncokra felfüggesztett edényeket,  - be tud mászni. A kerítésen is csak sikerül átvergődnie, kicsit megnyugodtunk, amikor eszünkbe juttatta a lányunk, ez tök jó, de az udvaron van kettő darab eb. Az egyikkel némi gond adódhat, mert egy idegbeteg pulikutya, és ha unokatesó egyedül ott elkezd bemászni, akkor Titike, mint a vérnyúl, lerágja testének puhább szöveteit. Éreztük, ez nem túl jó ötlet, felajánlottam, akkor én hazajövök busszal, beengedem unokatesót, átadom kulcsot, majd visszamegyek. Én ezt tényleg komolyan is gondoltam, mertem volna nem, mert láttam a séf feje izzik, napkitörés várható. A helyzethez képest, csak egy sorozatgyilkos nyugalmával közölte, ez hülyeség, mert sose érnék vissza….. Tehát, beül Kismérgesbe (kocsink) és ÁTVERGŐDIK!!!! a városon, hogy beengedje unokatesót, de rohadt jó, hogy folyamatosan rohangál, végre NYARAL és ilyen fa…..g miatt megint nincs nyugta. Én lélegzetvisszafojtva… hallgattam. Majd mikor elindult, hazaszóltam, meteor becsapódás várható, lányom vette az adást, másodfokú riasztás van.
Vártam egy kicsit, felhívtam lányom, úgy 40 perc múlva, elfojtott hangon szólt bele, „most érkezett meg, leteszem”… Gondoltam, jó.. írtam egy smst, „Ha elment, hívj!” Nemsokára csörgött a telefon, „elindult vissza apa, de nincs túlságosan jó kedvében, nem nagyon ideges, de ideges.”

Mire visszaért, már higgadt volt, hozott ennivalót és csak egy 90%-s sav hatásával oltogatott a kocsiban, miközben a dugóban álltunk, hogy a Camponában be tudjuk fizetni azt a 183 forintot,. Mivel tegnap, amikor kiugrott a munkahelyéről befizetni a számlát, kevesebbet vontak le az Elmű-nél a kártyájáról (már csak kártyásan lehet befizetni az ügyfélszolgálaton és csak neki van kártyája, a csekket meg nem találtam égen földön, mert valahol elvesztettem, így lassan kicsúsztunk volna az időből).
Meleg, kánikula és jött a kérdés, haza kell mennünk, hogy megnézzük, mit kell venni, vagy tudom. Mondtam neki, tudom, mert én vásároltam. Jó, de tele van a hűtő, mondta, jó lenne, ha nem kéne szokás szerint ki…..nunk egy csomó kaját. Mondtam már, hogy zöldséggel van tele,direkt nem vettem felvágottat, hogy ne kelljen kidobni semmit-válaszoltam. Mit kell venni, kérdezte. Felvágottat, válaszoltam. DE TELE VAN A HÜTŐŐŐŐŐŐ!!!!! IGEN!!!! DE CSAK ZÖLDSÉGGEL! FELVÁGOTTAT nem vettem, de akkor menjünk haza és nézzük meg. Nem, nem kell, válaszolta, MERT TUDOD MIT KELL VENNI!
Szóval elmentünk együtt vásárolni, amit ritkán teszünk, mert annál, ha ő vásárol, csak akkor költünk többet, ha együtt tesszük mindezt. Sikerült vásárolni. 3kg darálthúst a hamburgerhez, tatárbeafstekhez húst, mert a gyerek megkívánta, egy karton sört, mert most akciós volt a kis zipfer és tudom, hogy szereted, kartonban kóla és mindenféle dolog, ami feltétlenül szükséges. Még egy hölgynek elmondta, miközben BL80-s lisztet kerestünk, hogy kell házikenyeret sütni és megpakolva a kocsit, elindultunk haza. (igazán vocces volt, amikor vádlón megkérdezte: DE UGYE NEM GÉPBEN SÜTI a kenyeret!!! Nem - válaszolta a hölgy összemenve 80 cmre. JÓ!-válszolta Boss és jelentősen ránézett a hölgyre, majd visszakiáltott neki: És csináljon kovászt! Három nap alatt meg van)

Álljunk meg egy pillanatra a 3kg darált húsnál. Valahogy, ha Boss főz itthon, akkor olyan, mintha csoportra készülne. Úgy terveztük, hogy ma pirított tésztát eszünk, mert tele van a hűtő zöldséggel, ehhez vettünk több mint egy kiló csirkemellet, 3 doboz barilla tésztát, hogy legyen otthon máskorra is. Holnap majd hamburgert sütünk, vasárnap meg lemegyünk a Szelidi-tóra, akkor meg majd kitalálunk valamit.
Alig hogy hazaértünk, írd és mond negyed hatkor (reggel fél 11-kor indultunk be edzésre), éne elkezdtem mosogatni és rendet tenni a konyhában, hogy legyen hely a séfnek főzni, ő a gép előtt cigizett és pihegett, amikor felcsillant a szeme és közölte, nem vettünk párnát.

Újabb megállás a történetben. Séfnek az alváshoz különböző dolgok szükségesek, rengeteg párna (erre akkor szokott rá, amikor a lányunk üvöltött, ahogy leraktam az ágyába és sírásbiztos bunkerként 12 db párna alá temette a fejét Boss), teljes sötétség, tehát most amikor itt kint írok, aggódom, mert beszűrődik egy kicsi fény és mindjárt hallom, hogy panaszosan fel fog nyögni. És matrac, ami szerinte elég kemény. A párnáink, régi tollpárnák, így már szegények a másvilágra akarnak menni és hetek óta elsődleges feladat, hogy lecseréljük őket, amit ma elfelejtettünk. Szólt hát a lányoknak, ad pénzt, kinézzük, a neten milyent vegyenek és menjenek le, legalább a lányunk kicsit talpraesettebb lesz, ő úgyis vacsorát főz. Így is történt, de megint csörgött a telefon, hogy nincsenek azok a súlyilag és méretileg alkalmas párnák (minimum másfél kilósak), amiket kinéztünk és akkor most mi legyen. Hosszas telefonbeszélgetés után a gyerekek végre találtak, de kiderült, azok mintapéldányok és nem lehet őket elhozni… Párna viszont kell! fel a netre, KIKA, Jysk.. katalógus. Jyskben van, amit nem aranyárban mérnek, de hétig van nyitva a bolt és elköltözött, nem tudjuk, hol van. Google maps, okés megtaláltuk, de hétig van nyitva és már háromnegyed hét van. Boss be a kocsiba, majd telefon és egyeztetés milyen párna van. A villanyt már lekapcsolták a boltban, séf választgatott még a párnák között. De a lényeg, a párna meg van. Ami puha, szerintem olyan, mint egy kispárna, viszont vett egy nyakpárnát is, ami tök jó lesz a kocsiban, amikor sokat vezet, és amivel szerintem úgy fog kinézni, mint egy 120 kilós tetkós baleseti sérült, agyműtét után, mert kopasz (le van borotválva a haja).

Nyolc óra fele elkészült a 200 literes edényben a pirított tészta is, amit három napig fogunk enni, három kiló darálthús a fagyasztóba, séf úr alszik. Új párnát átölelve. Feje alatt a régi, több éves párna.

Három napos szabadságból eltelt az első nap. Holnap edzésre visszük a fiunkat, Boss addig elmegy edzeni, majd utána bemegyünk az étterembe, hogy berakjunk valamit a szuvidkádba. Hurrá, nyaralunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://segitsegsefaferjem.blog.hu/api/trackback/id/tr903166063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása